diumenge, 7 de setembre del 2008

El Menjar

Quans més dies passen, més segura em sento de cóm estem fent les coses.
No és fàcil anar contracorrent i donar explicacions a tothom de perquè fas les coses d'una manera, quan tothom (tothom?) les fa d'un altre.


El meu fill ja té sis messos -de fet en una setmana farà set-, i ja hem començat l'introducció del menjar complementari. Però, que passa si no vols donar papilles "tradicionals" al teu fill? què algunes persones no paren de jutjar-te i de pensar que t'estas complicant la vida.

Potser si que me la complico, però simplement pel fet de que vull el millor pel meu fill, i aixó no passa per donar-li unes papilles industrials que entre altres ingredients porten caramel i aroma de vainilla...

Prefereixo mil vegades complicar-me-la comprant un molinet de café per poder moldre jo mateixa els cereals que compro a l'herbolisteria i fer la millor papilla que puc per ell. No serà tant gustosa, perque, evidentment no porta sucre ni aromes que fan que els nens s'enganxin a aquest tipus de menjar, però estarà feta amb tot el meu amor i amb uns ingredients adients per la seva edat.

Quan passeu pel super, si us enrecordeu, mireu els ingredients de qualsevol preparat per nens i plantegeu-vos que voleu donar de menjar als vostres fills (quan els tingueu). La veritat és que és molt difícil lluitar comtra la macro industria alimenticia infantil d'aquest país, però jo no contribuiré a fer-la més gran.

I el meu fill tampoc.

1 comentari:

Yasmina ha dit...

és perfecte aquesta alimentació que li dónes! així creix i creixerà fent honor al seu nom! ben fort!

^^

un petonet!